Iz Zreč na Zlati grič

Božanska kolesarska pot, ki je ne gre zamuditi. Po poti nekdanje ozkotirne železnice se odpeljite do nezamenljivih vinorodnih gričev.

Informacije

LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče

Cesta na Roglo 13b

3214 Zreče

T: +386 (0) 3 759 04 70

E: info@rogla-zrece.si

GPX sled poti: Prenesi

Iz Zreč se usmerimo proti Slovenskim Konjicam in se v krožišču pri trgovskem centru usmerimo levo. Čez približno 500 m se v krožišču zapeljemo desno in pot nadaljujemo mimo tovarn. V križišču se pot usmeri proti Radani vasi in po bivši trasi ozkotirne železnice. Od tam nas pot pelje skozi prostrane vinograde ter mimo moderne vinske kleti Zlati grič. Mimo kleti se povzpnemo do Gostilne Grič v srcu Škalc, kjer si prav tako lahko privežete dušo s kozarčkom rujnega. Od tu se vam odpre izjemen, nepozaben razgled na igrišče za golf, Slovenske Konjice z okolico ter na Konjiško goro z razvalinami Starega gradu na Konjiški gori. Vrnitev do Zreč je mogoča po isti poti ali pa preko vasi Gračič, preko katere vas čaka še vzpon s stalnimi pogledi preko vinorodnih gričev na Dravinjsko dolino.

Namigi:

V Vinski kleti Zlati grič se lahko dogovorite za degustacijo vrhunskih vin.

Če vas zanima več o vlaku, ki je nekoč vozil po dolini, obiščite Muzej ozkotirne železniške proge.

Izhodišče: avtobusna postaja v Zrečah

Dolžina: 10 km (krožna pot)

Višinska razlika: 150 m

Čas vožnje: 1,5 ure (krožna pot)

Težavnost: lahka

Podlaga: asfalt

Sledite označbam: L353

Zanimivosti: vinorodne Škalce z moderno vinsko kletjo Zlatega griča, staro trško jedro Slovenske Konjice