Pohodna pot - Brinjeva gora iz Zreč

Obiščite znamenito, magično Brinjevo goro, kjer sta hodila že Ciril in Metod, obiskovalci pa jo zvesto občudujejo še danes.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

GPX sled poti: Prenesi

Brinjeva gora je tista znana, magična točka nad Zrečami, katere poselitev sega že v bronasto dobo, vse preko Keltov in Rimljanov do staroslovenske naselbine in starodavne poti, po kateri sta vse do Rima hodila že sveta brata Ciril in Metod, na podlagi so kasneje menihi iz Žičke kartuzije zgradili božjepotno cerkev, do katere verniki romajo še danes. Čudovita pot, ki skriva tudi ostanke srednjeveškega gradu Freudenberg, navduši prav vsakega obiskovalca.

Navodila za pot:

Pot na Brinjevo goro je speljana od Term Zreče mimo kavarne in pekarne Težak. Pod stopniščem prečkate Kovaško cesto in nadaljujete proti mostu čez Dravinjo. Sledite oznakam, ki vas popeljejo po strmem asfaltnemu vzponu v gozd. Po prijetni poti med drevesi vas na drugi strani pričaka jasa, kjer je ves trud poplačan s prelepim razgledom na Zreče. Nadaljujete do asfaltne ceste in naprej do križišča. Na razpotju lahko zavijete levo proti Gostišču Zimrajh, kjer so našli ostanke keltskega pokopališča, mimo gostišča pa vodi pot do cerkve sv. Martina (druga najstarejša ohranjena cerkev v župniji). Za Brinjevo goro zavijete desno in nadaljujete po kamniti poti v gozd. Ko prispete do križa ne prezrite smerokaza za ostanke gradu Freudenberg. Kamnita pot vas pripelje do magične Brinjeve gore, kjer so svoje zavetje iskali že Keltje. Tukaj vas pozdravi nekdanja romarska cerkev Matere Božje iz 18. stoletja. Na poti do cerkve sv. Neže vas pričaka še en prekrasen razgled v smeri Slovenskih Konjic, vinorodnih gričev Škalc in mogočne Konjiške gore v ozadju. Vračate se po označeni makadamski poti in s poti zavijete levo v gozd. Prispete do travnika in se po že znani kolovozni poti vračate nazaj v Zreče.

Namig: Uporabite karto pohodnih poti! Pot je označena s PP1 (Zreče).

Potek poti: Terme Zreče – Brinjeva gora (cerkev Matere Božje) – cerkev Sv. Neže – Terme Zreče
Dolžina: 6 km
Čas: 1,5 ure
Težavnost: srednje težka

Zanimivosti: cerkev sv. Neže iz 18. stoletja, romarska cerkev Matere Božje iz 18. stoletja, razvaline gradu Freudenberg, vinotoč Andrejc, gostišče Zimrajh na keltskem pokopališču