Kolesarska pot - Iz Konjic do Loč po »stari štrekni«

Luštna, preprosta in uravnana steza po poteh nekdanje ozkotirne železnice.

Informacije:
TIC Slovenske Konjice
Stari trg 27
3210 Slovenske Konjice
T: +386 (0)3 759 31 10
M: +386 (0)51 444 141
E: info@tickonjice.si

Odpravite se po priljubljeni kolesarski poti, povsem preprosti za vožnjo, kjer je nekdaj vodila ozkotirna železnica. Domačini jo obiščejo pogosto in si med sabo povedo, da so šli kar po »stari štrekni«. Pot vas bo popeljala skozi uravnani del Dravinjske doline, čez polja in travnike ter številne fotogenične kotičke.

Opis poti:

Iz starega trškega jedra v Slovenskih Konjicah se odpravite na Mestni trg, se usmerite desno mimo pošte in Konusove poslovne stavbe, v naslednjem križišču zavijte desno, prečkajte most in nadaljujte naravnost po Delavski cesti. Na večji cesti, obvoznici, zavijte levo in znova prečkajte most čez Dravinjo in takoj zavijte desno na ravno cesto, ki poteka vzdolž reke – na tej točki ste že na t. i. »stari štrekni«. Peljali se boste mimo Centra za ekološko ravnanje z odpadki (do tukaj je cesta asfaltna, nato preide v utrjen makadam), se priključili vodni učni poti Prežigal in ves čas vozili po povsem ravni cesti, vse do avtoceste, kjer se bo cesta usmerila v desno. Ko prispete do asfalta, zavijete levo, zapeljete skozi majcen predor in se nato vozite vzdolž druge strani avtoceste po makadamu. Pot vas bo pripeljala do Draže vasi in regionalne ceste, na katero se usmerite v desno, znova prečkate most čez Dravinjo in takoj zavijete levo, s čimer se vrnete na makadamsko pot po desni strani Dravinje proti letališču. Ko prispete do letališča, zavijete čez približno 150 metrov proti regionalni cesti, nato pa levo po gramozni stezi v Loče. Za obisk Loč se znova pridružite regionalni cesti, v nasprotnem primeru pa se vrnete po isti poti.

Namig: Vse lačne in žejne pričakuje odličen Penzion Kračun!

Izhodišče: Slovenske Konjice
Potek poti: Slovenske Konjice – Draža vas – Senožet – Loče (in nazaj)
Dolžina: 20 km
Čas vožnje: 1,5 ure
Težavnost: zelo lahka
Podlaga: makadam in asfalt

Zanimivosti:
Staro trško jedro Slovenske Konjice, reka Dravinja, del vodne učne poti Prežigal, Letališče Slovenske Konjice, Penzion Kračun