Kolesarska pot: »Konjice Bike« (iz Slovenskih Konjic do Loč po »stari štrekni«)

Priljubljena steza po poteh nekdanje ozkotirne železnice Poljčane-Slovenske Konjice-Zreče

Informacije:
TIC Slovenske Konjice
Stari trg 27
3210 Slovenske Konjice
T: +386 (0)3 759 31 10
M: +386 (0)51 444 141
E: info@tickonjice.si

Foto: Kolesarski klub Rogla

Označena dvosmerna kolesarska steza je povsem preprosta za vožnjo. Poteka po trasi, kjer je nekdaj vodila ozkotirna železnica Poljčane-Zreče, zato jo domačini imenujejo kar »stara štrekna«. Urejena pot, širine med 2.00-2.50m, vas bo popeljala skozi uravnani del Dravinjske doline, čez polja in travnike ter ponudila številne fotogenične kotičke, kjer se boste preprosto morali ustaviti.

Izhodišče: Slovenske Konjice
Dolžina: 20 km
Čas vožnje: 1,5 ure
Težavnost: zelo lahka
Podlaga: makadam in asfalt

Opis poti:

Iz Mestnega trga v Slovenskih Konjicah se usmerite proti pošti in Konusovi poslovni stavbi. V naslednjem križišču zavijte desno, prečkajte most čez Dravinjo in nadaljujte naravnost po Delavski cesti. Na večji cesti, obvoznici, zavijte levo, znova prečkajte most in nato takoj zavijte desno na ravno cesto, ki poteka vzdolž reke. Na tem mestu ste že na t. i. »stari štrekni«, nekdanji progi ozkotirne železnice. Od tu dalje je pot označena z rdečimi usmerjevalnimi tablami. Peljali se boste mimo Centra za ekološko ravnanje z odpadki, kjer cesta preide v utrjen makadam, in se priključili Vodni učni poti Prežigal. Po povsem ravni cesti se boste peljali vse do avtoceste, kjer se nato cesta usmeri v desno. Ko boste prispeli do asfalta, zavijte levo in se skozi majcen predor podajte na drugo stran avtoceste. Od tam se kolesarska pot ponovno nadaljuje po makadamu vzdolž avtoceste. Pot vas bo vodila do Draže vasi in regionalne ceste, na kateri se usmerite v desno. Po prečkanju mostu čez Dravinjo zavijte levo in se po desni strani Dravinje, po makadamski poti, usmerite proti letališču. Ko prispete do letališča, se čez približno 150 metrov usmerite proti regionalni cesti, nato pa kmalu zavijte levo na gramozno stezo proti Ločam. Za obisk Loč se pridružite regionalni cesti ali pa se vrnite po isti poti.

Potek poti: Slovenske Konjice – Draža vas – Senožet – Loče (in nazaj)

Električna ali gorska kolesa si lahko izposodite tudi na TIC Slovenske Konjice. Cenik.

ZA RADOVEDNE:

Ozkotirno železnico Poljčane–Slovenske Konjice so zgradili l. 1892. Kraje, ki so bili bogati z naravnimi bogastvi, so namreč želeli povezati z Južno državno železnico. Sprva je bila povezava le do Slovenskih Konjic (15 km), l. 1921 pa so jo podaljšali še do Zreč. Ko je vlak leta 1962 zadnjič peljal po ozkotirni železnici, so mu ljudje mahali v slovo.