Kolesarska pot - Do Skomarja iz Zreč

Kolesarska pot iz doline do Skomarja zahteva precej truda, a primerno nagrajuje. Vredna obiska!

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

GPX sled poti: Prenesi

Pot iz doline do vasice Skomarje je, roko na srce, primerna bolj za kolesarje, ki so pripravljeni na malenkost več truda. Vzpon je precej zahteven, vendar pogosto nagrajuje s številnimi zanimivostmi, razgledi, na koncu pa seveda še z nepozabnim spustom.

Opis poti:

Pot od Term Zreče začnete v smeri proti Rogli, vendar še pred začetkom vzpona pri gostilni Gorska reka zavijete levo. Ob Ljubnici nadaljujete pot v smeri vitanjskega Pohorja. Še pred Beškovnikovo kaščo boste nagrajeni s prelepimi pogledi proti Paškem Kozjaku. Na tem mestu je vredna ogleda tako kašča kot tudi cerkev sv. Vida. Vzpon se nadaljuje po prelepi panoramski cesti proti Skomarju, najvišje ležeči strnjeni vasi v Sloveniji, ki obljublja številne zanimivosti. Od tam pot nadaljujete po cesti proti Zrečam, kjer se začne prijeten spust do Hotela pod Roglo, kjer zavijete desno, se peljete (tokrat naravnost) mimo Gorske reke in se v krožišču usmerite v prvem odcepu nazaj proti Termam Zreče.

Namig: Sledite označbam L354! Uporabite lahko tudi zemljevid kolesarskih poti.

Izhodišče: Terme Zreče
Potek poti: Zreče – Loška Gora – Hudinja – Beškovnikova kašča – cerkev sv. Vida –
Skomarje − Ošlakova kovačija – Boharina – Zreče
Dolžina: 29,8 km
Čas vožnje: 4 ure
Težavnost: zelo težka
Podlaga: asfalt
Sledite označbam: L354

Zanimivosti: Terme Zreče, Beškovnikova kašča, Ošlakova kovačija, cerkev sv. Vida, vas Skomarje, cerkev sv. Lamberta, Skomarska hiša