Pohodna pot - Ribniška koča

Malenkost daljša pohodna pot do Ribniške koče vas nagradi z Lovrenškimi jezeri, šotnimi barji, travnatimi planjami, Ribniškim jezerom in po želji še najvišjim vrhom Pohorja.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

GPX sled poti: Prenesi

Pot do Ribniške koče je za odtenek bolj zahtevna od večine drugih poti z izhodiščem na Rogli, predvsem zaradi njene dolžine, vendar pa vas bo v zameno bogato nagradila.

Poleg največje pohorske naravne znamenitosti, edinstvenih Lovrenških jezer, ki kot biseri ležijo med temnozelenim nizkim iglastim ruševjem, boste čez značilna pohorska šotna barja prispeli do prelepega Ribniškega jezera in še naprej do prepoznavne Ribniške koče. Če želite, lahko pot podaljšate za pol ure v eno smer in se povzpnete na Črni vrh, najvišjo točko Pohorja.

Opis poti:

Prvi del poti je pravzaprav pot na Lovrenška jezera. Od Hotela Planja se mimo panoramske sedežnice Planja in akumulacijskega jezera odpravite v smeri Ostruščice, od tod naprej pa vztrajno sledite dobro označeni in uhojeni poti do znamenitih jezer. Za Lovrenškimi jezeri zavijte levo proti zahodu, oziroma sledite odcepu proti Lovrencu. Preko travnatih planj mimo šotnega barja Črne mlake in po gozdni cesti do sedla Šiklarica se vzpnete na Jezerski vrh (1537 m). Tik pod vrhom na desno vidite odcep do Ribniškega jezera, vendar se le do Jezerskega vrha le odpravite, saj vas poleg zanimivega spomenika NOB pričakuje še nepozaben razgled. Od tukaj vas do Ribniške koče čaka le še 15 minut hoje, tam pa se lahko dodobra okrepčate. Če je energije še dovolj, pot podaljšajte še za 2 kilometra oz. pol ure v eno smer do najvišje točke Pohorja, Črnega vrha na 1540 metrih nadmorske višine. Na vrh Rogle se vrnete po isti poti.

Namig: Uporabite karto pohodnih poti! Pot je označena s PP3 (do Lovrenških jezer), nato pa nadaljujete po PP4.

Potek poti: Hotel Planja – Lovrenška jezera – Ribniško jezero – Ribniška koča

Dolžina: 11,7 km (v eno smer)

Čas hoje: 3 ure (v eno smer)

Težavnost: srednje težka

Zanimivosti: Lovrenška jezera, šotna barja, Ribniško jezero, spomenik NOB na Jezerskem vrhu, opcijsko najvišji vrh Pohorja Črni vrh (1537 m)