Pohodna pot - Velika Mislinja in Lukov slap

Raziščite tudi tiste poti, ki so manj znane, pa vendar tako skrivnostno lepe – preko zapuščene pastirske vasi Velika Mislinja vas vodi pot do Lukovega slapu.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

Zapuščena pastirska vas Velika Mislinja, ki je dandanes bolj mesto za nekaj lepo urejenih vikendov, je umaknjena in manj znana točka Pohorja, vendar vas bo zagotovo navdušila. Celotna pohodna pot navdušuje z okoliško naravo, ozko potjo med močno zelenimi travami, močvirnatimi mahovi in šumečim potokom, nato pa nas nagradi še z divjim Lukovim slapom.

Navodila za pot:

Od Hotela Planja se odpravite po cesti proti Zrečam. Na levem ostrem ovinku zavijete desno v gozd in sledite poti za Mislinjo oz. Lukov slap, enako pa storite na močvirnatem Kraguljišču in zavijte po poti desno navzdol. Prečkate cesto in se po gozdni poti spuščate do približno 1.000 metrov nadmorske višine. Spet pridete na makadamsko cesto, na sotočje dveh rek, in zavijete v levo po cesti navkreber. Pot vas pripelje do vasice Zgornja Komisija oz. Velika Mislinja, kjer so v preteklosti domovali pastirji, drvarji in gozdarji. Namesto po cesti proti Rogli zavijete desno skozi vas. Od tod je 10 min hoda do Lukovega slapu – ko pridete do gozda, poiščete odcep za Lukov slap, od koder se nato vrnete in nadaljujete v smeri oznak za Roglo, ki vas vodijo po gozdni poti navzgor, kjer se po kakšne pol ure vzpona priključite zadnjemu delu poti z Lovrenških jezer ter se preko planj vrnete do Hotela Planja.

Namig: Uporabite karto pohodnih poti! Pot je označena s PP7.

Potek poti: Hotel Planja ‒ Kraguljišče ‒ Velika Mislinja (Zgornja Komisija) ‒ Slap Lukovo ‒ Ostruščica ‒ Hotel Planja
Dolžina: 8 km
Čas hoje: 3 ure
Težavnost: srednje težka

Zanimivosti: zapuščena pastirska vas Zgornja Komisija, Slap Lukovo, smučarsko-tekaški center Rogla, planje s spominskim obeležjem II. svetovne vojne