Kolesarska pot - Z Rogle na Klopni vrh: daljša pot

Odpravite se na daljšo različico pomirjujoče poti skozi pohorske gozdove, po utrjeni makadamski cesti do Klopnega vrha.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

GPX sled poti: Prenesi

Odpeljite se na Klopni vrh, če si želite kolesarjenja zgolj ob zvokih narave ter razgledov s Pohorja še z druge strani hribovja. Pot je daljša različica pomirjujoče poti do Klopnega vrha, s katero boste dosegli tudi Šumik in Osankarico.

Opis poti:

Z Rogle vas asfaltirana cesta vodi proti Pesku (če ste prispeli iz smeri Zreč, pot zgolj nadaljujete v isti smeri). Ko prispete do Koče na Pesku, zavijete desno na makadamsko cesto proti Oplotnici. Po približno dveh kilometrih pridete do odcepa Zgornja brv, kjer se usmerite levo proti Koči pod Klopnim vrhom. Po prijetnih nekaj kilometrih prispete do koče, kjer se razprostre lep razgled na Ruše in Maribor. Pot nadaljujete v isti smeri, proti Šumiku in Osankarici. Sledi pomirjujoča pot po gozdni cesti, kjer uživate v šumenju pohorskih gozdov. Ko prispete do Doma na Osankarici, se usmerite desno proti Rogli, dokler po daljšem vzponu ne dosežete Spodnje brvi, kjer zavijete desno in pot zaokrožite, ko spet dosežete Zgornjo brv. Tam se z usmeritvijo v levo odpravite do Koče na Pesku, kjer izberete levo asfaltirano cesto, po kateri se znova zapeljete proti vrhu Rogle.

Namig: Na zemljevidu poti sledite vijolični poti, označeni s številko 1!

Izhodišče: Hotel Planja na Rogli

Potek poti: Rogla – Koča na Pesku – Zgornja brv – Koča pod Klopnim vrhom – Dom na Osankarici –Spodnja brv – Zgornja brv – Koča na Pesku – Rogla

Dolžina: 46 km

Čas vožnje: 5 ur

Težavnost: težka

Podlaga: asfalt in makadam

Zanimivosti: Koča na Pesku, pohorski gozdovi, Dom na Osankarici, slap Šumik v bližini, Koča pod Klopnim vrhom, razgled na mariborsko stran Pohorja