Kolesarska pot - Z Rogle na Klopni vrh

Pomirjujoča pot skozi pohorske gozdove, a po utrjeni makadamski cesti do Klopnega vrha, je nepozaben primer pohorske kolesarske ture.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

Odpeljite se na Klopni vrh, če si želite kolesarjenja zgolj ob zvokih narave ter razgledov s Pohorja še z druge strani hribovja.

Opis poti:

Z Rogle vas asfaltirana cesta vodi proti Pesku (če ste prispeli iz smeri Zreč, pot zgolj nadaljujete v isti smeri). Ko prispete do Koče na Pesku, zavijete desno na makadamsko cesto proti Oplotnici. Po približno dveh kilometrih pridete do odcepa Spodnja Brv, kjer se usmerite levo proti Klopnemu vrhu. Sledi pomirjujoča pot po gozdni cesti, kjer uživate v šumenju pohorskih gozdov. Po prijetnih nekaj kilometrih se spustite do Koče pod Klopnim vrhom, kjer se razprostre lep razgled na Ruše in Maribor. Po isti poti se vrnete na izhodišče.

Izhodišče: Hotel Planja na Rogli

Potek poti: Rogla – Koča na Pesku – Zgornja brv – Klopni vrh – Rogla

Dolžina: 20 km

Čas vožnje: 2 uri

Težavnost: srednje težka

Podlaga: asfalt in makadam

Zanimivosti: Koča na Pesku, pohorski gozdovi, Koča pod Klopnim vrhom, razgled na mariborsko stran Pohorja