Pohodna pot - Črno jezero z Rogle

Črno jezero je prav gotovo ena najlepših točk Pohorja, ki nikogar ne pusti ravnodušnega, pot pa vas bo vodila celo skozi pragozd do slapov Šumik.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

GPX sled poti: Prenesi

Črno jezero je dejansko temačne črne barve, čeprav je pravzaprav kristalno čisto, vendar organski odpad rastil in živali ustvarja temno muljasto podlago, ki daje jezeru značilno barvo. Z Rogle vas bo do te značilne pohorske točke popeljala precej dolga, ampak izjemno navdihujoča pot skozi pragozdni del Pohorja ter mimo prostora znamenitih borb Pohorskega bataljona.

Navodila za pot:

Od Hotela Planje do Koče na Pesku se odpravite po PP2, tam pa zavijte na desno do Zgornje brvi, kjer se odpravite levo navzgor, kamor vas bo vodila markirana gozdna pot proti Klopnemu vrhu. Po markirani poti lahko zavijete v pragozd Šumik (izven PP5), kjer se boste dotaknili 19 hektarjev prvinske pohorske flore na najbolj strmem delu soteske Lobnice, vključujoč bogata listava bukova in jelova drevesa, zaslišali pa boste tudi, zakaj se 10-metrski Mali in 24-metrski Veliki Šumik imenujeta tako, kot se. Po isti poti se boste od slapov vrnili do vstopa v pragozd in se še od tam naprej držali markacij za Osankarico, kjer vas bo na poti pozdravilo prelepo Črno jezero. Tam poiščite usmerjevalne table za gozdno pot do Treh žebljev in spomenika NOB, ki je nastal v spomin na znamenito borbo Pohorskega bataljona, od tam naprej pa spet do Zgornje brvi, kjer se po isti poti vrnete preko Peska do Hotela Planja.

Namig: Uporabite karto pohodnih poti! Pot je označena s PP2 (do Peska), nato pa nadaljujete po PP5.

Potek poti: Hotel Planja ‒ Pesek ‒ Klopni vrh ‒ pragozd Šumik ‒ Črno jezero ‒ Trije žeblji ‒ Zg. Brv ‒ Pesek ‒ Hotel Planja
Dolžina: 33,6 km
Čas hoje: 8 ur
Težavnost: težka (zaradi dolžine)

Zanimivosti: pragozd Šumik, slapova Mali in Veliki Šumik, soteska Lobnice, Črno jezero, Koča na Osankarici, spomenik Pohorskemu bataljonu