Pohodna pot - Iz Vitanja na Roglo

Na Roglo se lahko odpravite tudi iz Vitanja, neposredno od prepoznavnega Centra Noordung, razgibana pot pa ne dopušča dolgčasa.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

Pot iz Vitanja na Roglo od nas zahteva malenkost več časa, ampak je čudovito razgibana in vam niti za trenutek ne pusti, da bi se dolgočasili – skozi pohorske vasice, preko polj, gozdnih vlak, strmih poti in uravnanih makadamskih cest … Prav vse boste srečali.

Navodila za pot:

Pot pričnete v središču Vitanja, pri nepozabnem Centru Noordung. Odpravite se po ulici v severno smer do mosta čez Hudinjo, kjer sledite smerokazu mimo manjše cerkvice na levi in pri avtobusni postaji zavijete desno v dolino reke Hudinje. Po cesti hodite kakšen kilometer, mimo pokopališča na levi, vse dokler ne pridete do ovinka, kjer prečkate kamniti most in prispete do žage. Tukaj vas smerokaz na jablani usmeri desno navzgor, le nekaj metrov po makadamski cesti, kaj kmalu pa zavijete levo na pešpot in v označeni smeri navzgor v gozd. Malo višje pot zavije ostro levo skozi gost smrekov gozd, kjer se strmo vzpenjate, po izstopu iz gozda pa ste nagrajeni s krasnim pogledom na Vitanje.

Kmalu vas bo pot zopet povedla v gozd, nato čet pašnik in mimo kapelice navzgor čez cesto. V bližini kmetije zavijete desno navzgor in po cesti pešačite do vasice Sveti Vid. Ko pridete do razpotja, ki desno usmerja proti cerkvici sv. Vida, vi zavijete v levo. Ko makadamska cesta preide v asfalt, se držite leve smeri, hodite okrog 500 metrov, nato pa pri novem smerokazu spet zavijte levo ob rob gozda in v bližini hiš navzgor po makadamski cesti, kjer boste na električnem drogu spet zasledili smerokaz, ki vas usmerja desno navzgor čez dvorišče.

Na tej točki se boste znova podali v gozd, najprej na globoko gozdno vlako, nato pa na makadamsko cesto, desno do jase, skrenete v levo ob rob gozda mimo vikend hišic navzgor. V nadaljevanju hodite skozi gozd in prečite gozdno cesto preko izkopa nahajališča skrilavca. Šli boste preko Ovčarjevega vrha, kjer se vam bo z desne priključila pot s Skomarja, pot pa se bo do kraja Luže položila. Pot vodi mimo apartmajskih hiš Janko in Metka, neposredno za njimi pa zavijete v levo na peš pot. Višino pridobivate hitro, nakar strmina po nekaj minutah popusti in z leve se priključi pot iz Mislinje.

Stopite na asfaltno cesto Zreče‒Rogla in po njej hodite približno 15 minut, ko prispete do tekaškega centra pri Hotelu Natura, od koder vas do vrha loči le še slabih 5 minut hoje. Če želite do najvišje točke Rogle (1517 m), se odpravite po PP1 do razglednega stolpa.

Potek poti: Center Noordung ‒ Sveti Vid ‒ Ovčarjev vrh ‒ Luže ‒ Rogla
Dolžina: 12 km (v eno smer)
Čas hoje: 4 ure (v eno smer)
Težavnost: težka (več kot 1.000 m nadmorske višine)

Zanimivosti: Center Noordung, cerkev sv. Vida, cerkev Jezusove spremenitve na gori, Rogla