Pohodna pot - Iz Konjic v Žičko kartuzijo

Tiho lepotico, prepoznavno Žičko kartuzijo, lahko obiščete tudi peš po čudoviti gozdno-travniški poti.

Informacije:

TIC Slovenske Konjice
Stari trg 27
3210 Slovenske Konjice
T: +386 (0)3 759 31 10
M: +386 (0)51 444 141
E: info@tickonjice.si

Če ste obiskali Slovenske Konjice ali jih še nameravate obiskati, obstaja velika verjetnost, da poznate veličino znamenitega samostana, Žičke kartuzije. Tiha lepotica ima najraje goste, ki jo obiščejo brez hrupnih avtomobilov, po čudoviti poti, ki vodi preko Konjiške gore.

Navodila za pot:

Prvi del poti je povsem enak vzponu na najbolj priljubljeno pohodniško točko v Slovenskih Konjicah – Skalo, ki si jo boste torej lahko ogledali kar mimogrede. S Skale nadaljujete pot v isti smeri (usmeri vas tudi tabla za Žičko kartuzijo), po ozki, simpatični potki nadaljujete do vrha Konjiške gore, kjer boste prispeli do peščenega kolovoza, od koder se boste začeli spuščati navzdol proti Žički kartuziji. Ko pridete do asfaltne ceste, zavijete levo, kjer boste šli mimo majhne avtobusne postaje in večje kmetije. Tukaj zavijete desno navzdol.

Nasvet: Če želite ta del ceste namesto po gozdni poti in peščenem kolovozu opraviti po makadamu, pri pokopališču v Slovenskih Konjicah nadaljujte pot po cesti proti Starem gradu pod pokopališčem. Namesto levo proti Starem gradu boste nadaljevali naravnost v smeri Treh križev, nato pa boste prispeli do iste asfaltne ceste, majcene avtobusne postaje in kmetije. Tudi vi zavijete desno navzdol.

Pri spuščanju proti Žički kartuziji ves čas sledite markacijam in tablam za Žičko kartuzijo. Dobršen del poti bo potekal po travnikih in kolovozih, na koncu pa boste prispeli še do gozda, od koder vas bo pot najprej vodila naravnost po uravnanem delu gozda, nato pa vas bo usmerila rahlo desno po malenkost bolj strmi, a precej kratki poti navzdol. Gozdna meja vam razkrije Žičko kartuzijo in prišli ste na cilj, vrnete pa se lahko po eni izmed zgoraj opisanih poti.

Potek poti: Pokopališče Slovenske Konjice ‒ Cerkev sv. Ane ‒ Stari grad ‒ Skala – Žička kartuzija (in nazaj) ALI Pokopališče Slovenske Konjice ‒ Trije križi – Žička kartuzija
Dolžina: 12 km
Čas hoje: 2 uri (v eno smer)
Težavnost: srednje težka

Zanimivosti:
Cerkev sv. Ane, Stari grad na Konjiški gori, Konjiška gora, razgledna točka na Slovenske Konjice in Dravinjsko dolino, Žička kartuzija