Kolesarska pot - Iz Zreč do Gorenja

Razgibana kolesarska tura skozi še vedno zelo živahne pohorske vasi mimo številnih gostišč in kmetij.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

GPX sled poti: Prenesi

Še ena izmed kolesarskih tur, ki jih preprosto ne gre izpustiti, saj vas pelje skozi pristne in še vedno zelo živahne pohorske vasi, obenem pa nagrajuje s pogledi. Čeprav je vzpon med bolj zahtevnimi, je pot zelo priporočljiva in prijetna.

Opis poti:

Od Term Zreče se podate po cesti na Roglo, po kateri se boste vzpenjali skozi Boharino vse do Padeškega vrha, kjer se na uravnanem križišču kmalu za Turistično kmetijo Ramšak usmerite desno v smeri Planine na Pohorju in s tem zapustite cesto na Roglo. Planino na Pohorju boste dosegli kmalu, s tem pa v pravi sezoni tudi priložnost za sladkanje z jagodami na Turistični kmetiji Gričnik, od tod pa se boste spuščali skozi Koroško vas in v križišču desno do Gorenja, kjer stoji priznano domače gostišče Smogavc, ogledate pa si lahko tudi cerkev sv. Kunigunde. Sledi prijetna vožnja skozi pristne pohorske vasi Črešnova (cerkev sv. Martina) in, ko se tam usmerite levo, še skozi vas Zlakova. Ko prispete do gostišča Zimrajh, se usmerite desno skozi Gračič in strmo navzdol skozi Radano vas nazaj v Zreče.

Namig: Sledite označbam L351! Uporabite lahko tudi zemljevid kolesarskih poti.

Izhodišče: Terme Zreče
Potek poti: Zreče − Hotel pod Roglo – Boharina – Padeški vrh – Planina na Pohorju – Gorenje – Črešnova – Zlakova – Zimrajh – Gračič – Radana vas – Zreče
Dolžina: 27,4 km
Čas vožnje: 4 ure
Težavnost: zelo težka
Podlaga: asfalt
Sledite označbam: L351

Zanimivosti: Terme Zreče, cerkev sv. Martina, Brinjeva gora (v neposredni bližini, pot ne pelje neposredno čez Brinjevo goro, temveč poteka pod njo), gostišče Smogavc, cerkev sv. Kunigunde, Kmetija Gričnik, Turistična kmetija Ramšak, Turistična kmetija Ravničan, Vinotoč Andrejc