Kolesarska pot - Z Rogle do vasice Rakovec

Obiščite nekdanje glažutarsko naselje, nekdaj središče južnega pohorskega podeželja, danes pa umaknjen prostor, poln pomirjujoče energije.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.s

GPX sled poti: Prenesi

Vasica Rakovec je ena izmed tistih posebnosti, kjer boste našli svoj notranji mir. Nekdaj gospodarsko in izobraževalno središče južnopohorskega podeželja leži v majhni globeli na nadmorski višini malenkost nad 1000 metrov in je po zračni liniji od Rogle oddaljena le streljaj. Obdajajo jo vzorno negovani gozdovi, odlikujejo pa izjemno ugoden položaj, klima in razpoloženjsko stanje čiste umirjenosti.

Opis poti:

Od Hotela Planja se zapeljite nazaj v smeri Zreč, mimo Hotela Natura, od koder po kakšnem kilometru zavijete desno na makadamsko cesto za Mislinjo. Sledi prijeten spust po gozdni cesti skozi območje, kjer domuje divji petelin ruševec. Rahlo se povzpnete proti Urbanu, kjer se odpre razgled proti Mislinjski in Šaleški dolini. Na ostrem ovinku zavijete levo na gozdno pot in se peljete mimo izvira reke Pake. Sledi prijeten spust po gozdni cesti mimo visokoležečih kmetij. Po nekaj kilometrih se priključite cesti Vitanje–Rakovec in zavijete levo. Ko prispete do odcepa za Rakovec, se povzpnete še 500 m do vasi in stare šole. Po počitku pot nadaljujete nazaj do ceste Vitanje–Rogla, kjer zavijete proti Rogli. Peljete se nad slikovito pohorsko vasico Skomarje. Na razcepu za Skomarje spet zavijete levo v smeri Rogle, kjer sledi nepozabno kolesarjenje v osrčju Zreškega Pohorja. Po nekaj kilometrih se priključite na cesto Zreče–Rogla (2 km pod Roglo) in se vrnete na izhodišče.

Namig: Na zemljevidu poti sledite vijolični poti, označeni s številko 5!

Izhodišče: Hotel Planja na Rogli

Potek poti: Rogla – Urban – Rakovec – Rogla

Dolžina: 28,5 km

Čas vožnje: 3 ure

Težavnost: srednje težka

Podlaga: asfalt in makadam

Zanimivosti: domovanje divjega petelina ruševca, vasi Matic in Urban, avtohtone pohorske kmetije, Rakovec, razgledna pot na Zreško Pohorje