Pohodna pot - Iz Zreč na Roglo

Pohod iz Zreč do Rogle velja za pravo popotovanje, vendar nagrajuje z ogledom pristnih pohorskih vasic, razgledi v dolino in vonjem po visokoraslih smrekah.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

Pohodna pot, ki vodi iz Zreč do Rogle, je precej zahtevna, na določenih odsekih zelo strma, vendar na jasah ponuja čudovite razglede nad celotno Dravinjsko dolino, ob jasnih dneh pa vse do Boča in še naprej.

Navodila za pot:

Že pri Termah Zreče se začnejo oznake, ki vas preko pohorskih gozdov popeljejo vse do Rogle. Neposredno od termalnega zdravilišča se odpravite do Ceste na Roglo, zavijete levo v smeri Rogle in nato okrog 300 metrov kasneje desno navzdol po cesti v smeri podjetja Unior in cerkve sv. Egidija, proti severu mimo zreškega gasilskega doma do križišča pred Uniorjem. Nadaljujete desno preko mostu čez Dravinjo, kjer vas usmerijo prvi kažipoti.

Nekaj časa pot poteka mimo večjih podjetij po široki položni asfaltni (Tovarniški) cesti, kjer sledite markacijam na prometnih znakih. Ko se asfaltna cesta ob zadnjih hišah zoži, nastopijo vzpon in prvi ovinki, malo višje pa cesto zapustite in stopite na gozdno pot, označeno z markacijami. Odprejo se prvi razgledi proti Konjiški gori.

Višje nadaljujete po kolovozu na obronku jase, nato spet v gozd, kjer prečite cesto. Višje vas gozdna pot pripelje na položno asfaltno cesto skozi vas Črešnova. Na koncu vasi oznake usmerjajo na kolovoz, po katerem preko travnikov obidemo lično vasico Gorenje z zanimivo cerkvijo sv. Kunigunde in razgledi proti Dravinjski dolini. Zgornji del vasi prehodite po ožji asfaltni cesti, ob Gostišču Smogavc pa se na križišču priključite levo na večjo asfaltno cesto, ki jo še pred Koroško vasjo zapustite in krenete rahlo levo, kamor vas tudi vodijo označbe.

Po kratkem odseku skozi gozd hodite prečno po travniku pod kmetijo Kropej in mimo pašnikov stopite v gozd. Le malo višje se priključite najprej v levo na gozdno cesto, nato pa v vasi Planina na Pohorju še enkrat v levo na asfaltno cesto, kjer vas spet vodijo dobro vidne markacije. Po kakšnem kilometru, ko po cesti obidete naselje hiš, se ostro v levo odcepi planinska pot, ki v ostrih kratkih ovinkih mimo hiš pripelje v gozd, kjer nadaljujete v blagem vzponu.

Pri domačiji Pušnik zavijete desno najprej v strm klanec, kmalu pa se spet priključite na cesto. Pri križu malo višje cesto zapustite in nadaljujete skozi gozd mimo brunarice ob obrobju razgledne jase vse do kapelice ob asfaltni cesti. Priključite se levo po asfaltni cesti, vendar le za kakšnih 30 metrov, saj nato cesto spet zapustite in hodite rahlo v desno z zmernim vzponom v gozdni žleb. Hitro se boste priključili gozdni cesti, ki vas malo kasneje pripelje mimo samotnih hiš. Postopoma se gozdna cesta prelevi v kolovoz, ta pa ponovno v gozdni žleb z blagim vzponom.

Čez kakšen kilometer in pol, ko se pot položi, se z desne priključi planinska pot iz Oplotnice. Nadaljujete v smeri Rogla‒Pesek. Še kakšen kilometer naprej prispete do razpotja, kjer se odpravite v smer Koča na Jurgovem‒Razgledni stolp. Višje iz gozda stopite na jaso in nadaljujete mimo Koče na Jurgovem v smeri Rogla‒Pesek po asfaltni cesti, ki jo na križišču prečite in nadaljujte po smučišču v klanec. Ob kontrolni hišici za varnost smučišča prečite še vlečnico in čez nekaj metrov nadaljujte desno v gozd, kjer vas kmalu pričaka razgledni stolp na Rogli in hkrati najvišja točka prelepe Rogle. V Zreče se vrnete po isti poti.

Namig: Uporabite karto pohodnih poti! Pot je označena s PP7 (Zreče).

Potek poti: Terme Zreče – Črešnova – Gorenje nad Zrečami – Planina na Pohorju – Koča na Jurgovem – Rogla – Terme Zreče

Dolžina: 26 km

Čas: 8 ur

Težavnost: težka (več kot 1.000 metrov nadmorske višine)

Zanimivosti: cerkev sv. Egidija, cerkev sv. Kunigunde, Gostišče Smogavc na Gorenju nad Zrečami, Koča na Jurgovem, cerkev Jezusove spremenitve na gori, Rogla.