Pohodna pot - Pesek

Kratka, a sladka pot skozi smrekov gozd mimo razglednega stolpa, Koče na Pesku in preko šotnih barij vam bo odkrila najboljše s Pohorja.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

GPX sled poti: Prenesi

Za ravno pravšnjo mero gibanja in dobršno mero miru v naravi se odpravite po gozdnih poteh do znane Koče na Pesku, kjer lahko poskusite katero od značilnih pohorskih dobrot:

• borovničev zavitek, gobovo juho (lahko tudi z ajdovimi žganci), pohorski lonec.

Ko se okrepčate, nadaljujte pot proti mirnemu ribniškemu jezeru in razgledom preko šotnih barij, ki vas nestrpno pričakujejo.

Navodila za pot:

Prvi del poti se držite navodil za pot proti razglednemu stolpu, torej: Od Hotela Planja se odpravite v smer Cerkve Jezusove spremenitve na gori in zavijte proti vzhodu, na levo, mimo nogometnega igrišča. Nad smučiščem Košuta zavijete desno, v senco smrekovega gozda, kjer z blagim vzponom nadaljujete kratko pot do 30 m visokega razglednega stolpa.

Po razgledih do Triglava zavijte levo od stolpa proti severu, kjer se pot spušča skozi lep smrekov gozd in vas po 15 minutah pripelje do Koče na Pesku, kjer se lahko okrepčate. Pot nadaljujete po cesti proti Mašinžagi in Lovrencu na Pohorju in po 700 metrih zavijte s ceste, mimo ribiškega jezera in prečkajte potok Radoljna pri Mašinžagi, nekaj deset metrov proč od panoramske sedežnice Planja. Po kolovozu se vzpnite vse do šotnega barja na sedlu Komisija. Zavijte levo proti jugu vse do travnatega vrha, prav tako šotnega barja Ostruščica in nadaljujte pot v isti smeri, da po 15 minutah hoje znova prispete do Hotela Planja.

Namig: Uporabite karto pohodnih poti! Pot je označena s PP1 (do razglednega stolpa) in PP2 (nadaljevanje poti).

Potek poti: Hotel Planja – Razgledni stolp – Pesek – Mašinžaga – Komisija – Ostruščica – Hotel Planja

Dolžina: 6,7 km

Čas hoje: 2 uri

Težavnost: lahka

Zanimivosti: Cerkev Jezusove spremenitve na gori, razgledni stolp, Koča na Pesku, spomenik kurirjem II. svetovne vojne na Pesku, ribiško jezero na Mašinžagi, panoramska sedežnica Planja, šotno barje na sedlu Komisija