Pohodna pot - Razgledni stolp na Rogli

Odpravite se na lahko pot do enega najstarejših razglednih stolpov pri nas in se razglejte vse do Triglava.

Informacije:
LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče
Cesta na Roglo 13b
3214 Zreče
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si

Razgledni stolp na Rogli je ena izmed tistih točk, ki jo ljudje obiskujejo že desetletja. Danes seveda obnovljena razgledna točka spada med enega najstarejših razglednih stolpov pri nas, saj je bil postavljen že v tridesetih letih prejšnjega stoletja. V lepem vremenu boste s 30 metrov višine ugledali ljubko pokrajino vse do mogočnega Triglava in preko slovenskih meja.

S pogledom na vzhodno stran boste uzrli gozdni rezervat Rogla, ki pa si ga le oglejte tudi od bližje. V njem boste poleg značilnih pohorskih smrek našli še:

• prelepo listnato jerebiko z rdečimi plodovi in
  • redko vrsto bora, imenovano cemprin.

Navodila za pot:

Od Hotela Planja se odpravite v smer Cerkve Jezusove spremenitve na gori in zavijte proti vzhodu, na levo, mimo nogometnega igrišča. Nad smučiščem Košuta zavijete desno, v senco smrekovega gozda, kjer z blagim vzponom nadaljujete kratko pot do 30 m visokega razglednega stolpa. Do hotela se vrnete po isti poti.

Pot je primerna za nordijsko hojo in tek!
Namig: Uporabite karto pohodnih poti! Pot je označena s PP1.