Pohodniška pot - Tehnika Mernik

Zgodovinsko obarvana pot vam bo pomagala odkriti skrivnosti Tehnike Mernik.

Tiskarna je bila v času II. svetovne vojne skrita v jarku, zemljanki, veliki 4 x 8 metrov. Delovala je od avgusta 1944 do maja 1945 leta. Sprva jo je vodil Tugomer But – Nace, kasneje pa Anton Zorko – Zvonko. V njej je delalo 20 ljudi. Tiskali so potisne lističe, letake, brošure, glasila, Radio – vestnik ter Novi čas. Za varnost Tehnike Mernik sta skrbela zunanja sodelavca in obveščevalca Pepca in Nande Tajnikar.

Krožna pohodna pot:

Iz Oplotnice se usmerimo na dobro označeno planinsko pot, ki vodi iz Oplotnice, preko Božjega na Roglo. Prve markacije poti so vidne pri spomeniku sredi vasi, ki nas vodijo preko potoka, proti cesti ob vinogradih. Pot se nadaljuje po kolovozu v gozd, po gozdni poti severno od zaselka Fošt. Po nekaj sto metrih prečkamo asfaltirano cesto, ki pelje v Koritno in naprej v Božje. V Koritnem na nadmorski višini 678m lahko občudujemo cerkev Sv. Miklavža iz leta 1300, ki je edina tovrstna cerkev z ravnim lesenim stropom na tem območju. Pot nadaljujemo po cesti ki nas vodi v naselje Božje, do Cerkve sv. Lenarta, kjer zapustimo markirano pot. Malo naprej nas kažipot usmeri k »Tehniki Mernik«. Sledimo makadamski cesti, ki vodi k bližnjim kmetijam. Pot je usmerjena k Domačiji Bobik. Po kolovozni poti prispemo do obeležja. Krožna pot nas dalje popelje do kmetije Petrič, nato po dovozni cesti do Gorice. Na križišču v Gorici stoji informacijska tabla z označeno potjo do Tehnike Mernik, po kateri je možen dostop tudi z avtomobilom. To križišče je izhodišče za dostop severno preko Koritnega ali po južni poti levo po naselju do kmetije Petrič. Od tam je le nekaj minut hoje.