Digitalna Destinacija Rogla-Pohorje

19. nov. 2019
Danes obiskovalci pri raziskovanju novih turističnih destinacij iščejo inovativno turistično ponudbo, storitve in produkte, ki mu ponudijo nekaj več. Vedno bolj pri tem postaja pomembno digitalno pojavljanje turistične destinacije. Že pri rezervaciji in odkrivanju, kam se bo turist podal, igra pomembno vlogo spletna stran. Ko turist vstopi v novi kraj, pa je dobro, da lahko turistični ponudniki prepoznavno vodijo turista do svoje točke, naj bo to restavracija, muzej ali kulturna dediščina.

Turistična destinacija Rogla-Pohorje je ravno zaradi svojega povezanega delovanja v letu 2018 postala ena izmed 35 vodilnih destinacij v Sloveniji, s tem postala relevanten sogovornik STO ter se uspešno pozicionirala na slovenskem turističnem zemljevidu v okviru Alpske Slovenije.

Turistična destinacija Rogla-Pohorje je v obdobju 2018–2019 svoje aktivnosti v veliki meri usmerila v digitalni marketing in promocijo na tujih trgih, kar jo je naredilo še bolj prepoznavno in zaželeno turistično destinacijo v Sloveniji in širše. Usmerjenost vodilnih destinacij v digitalni marketing spodbujata tudi MGRT v sodelovanju z STO in tako je destinacija v lanskem letu s projektom »Zelena digitalna doživetja v Turistični destinaciji Rogla-Pohorje«uspešno kandidirala na Razpis MGRT za sofinanciranje razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji (digitalni marketing) in ga konec septembra tudi uspešno zaključili. Odločitev za prijavo na projekt je bila skupna odločitev vseh štirih občin in partnerjevpričakovana višina sofinanciranja pa je znašala 90% upravičenih stroškov. Predračunska vrednost operacije je znašala 273.809,50 evrov (brez DDV), višina sofinanciranja pa 202.500,00 (v EUR brez DDV).

 

In kje lahko ta dosežek vidite tudi vi?

Oblikovali smo nove integralne turistične produkte, ki turistu ponudijo celovito izkušnjo v naši destinaciji, in 5-zvezdična doživetja glede na smernice Slovenske turistične organizacije. Izvajali smo spletno oglaševanje na slovenskem in ključnih tujih trgih (hrvaški, avstrijski, nemški, italijanski) preko Googla in na družbenih omrežjih. Obiščete lahko novo interaktivno spletno stran www.rogla-pohorje.si s spletno trgovino, integriranim rezervacijskim sistemom, s foto in video vsebinami, povezavami do družbenih omrežij, vzpostavljen pa je tudi skupen informacijski sistem destinacije.

V Žički kartuziji in na Škratovi učni poti na Rogli lahko preizkusite aplikaciji za obogateno resničnost – AR. Po Žički kartuziji se lahko sprehodite celo v družbi pametnih očal, po nekaterih znamenitostih se lahko virtualno 360° sprehodite. Naši turistični ponudniki so usposobljeni na področju digitala in se ga uspešno poslužujejo. Vzpostavljen je učinkovit informacijski sistem destinacije (4PM), rezervacijski sistem za prodajo namestitvenih kapacitet in turističnih produktov in kvalitetna fototeka in videoteka destinacije.

O vseh novostih, ki jih v naši destinaciji Rogla-Pohorje ni malo, ste obveščeni v destinacijskem časopisu, ki je dostopen tudi v digitalni obliki in pravkar pripravljamo novo številko, ki bo izšla decembra. Na Roglo ste se lahko že odpeljali tudi z brezplačnim avtobusom, organiziramo študijske ture, na voljo pa so vam tudi tur-infomati, ki vas na različnih lokacijah 24 ur na dan informirajo o ponudbi, lokacijah in novostih. Ponudba destinacije je pisana. Ni na voljo le tujim obiskovalcem naše destinacije, ampak tudi domačinom, da še bolje spoznajo kraje, v katerih živijo. Naj bodo tudi digitalni pripomočki dobrodošli za vse.

Tudi v prihodnje bomo ponudbo destinacije bogatili z novimi digitalnimi tehnologijami in pripomočki seveda s pomočjo finančnih vzpodbud, ki bodo na voljo v okviru javnih razpisov za dvig kompetenc vodilnih turističnih destinacij in razvoj turistične ponudbe. 

 

Logo

Projekt sofinancira Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.